Sporthal Het Paradijs

3262 VP Oud-Beijerland

Telefoonnummer:  0186-613616

Speelavond: dinsdag, aanvang 20:00 uur

Het bestuur vergadert enkele malen per jaar. Heb je agendapunten of wil je in het bestuur iets toelichten neem dan gerust contact op met één van de bestuursleden.

Eenmaal per jaar is er ook een algemene ledenvergadering, met als vaste agendapunten het jaarverslag, begroting en jaarrekening, benoeming nieuwe bestuursleden en afscheid van oude bestuursleden.

Tafeltennisvereniging Sorry en zijn verleden...

De t.t.v. Sorry is opgericht 2 september 1965.

Het waren historici of schrijvers die aan de wieg stonden van wat nu de tafeltennisvereniging Sorry is, maar hard werkende ambachtslieden die de kost verdienden in de toenmalige suikerfabriek die Oud Beijerland rijk was.

Als het wat rustig was in de aanvoer en verwerking van de suikerbieten verpoosden de werkers zich graag met het spelen van een partijtje tafeltennis. Dat wil zeggen met houten zelf vervaardigde plankjes en op de tafel van de kantine der suiker fabriek waarover men provisorisch een netje had gespannen. Maar het was afgelopen met de pret als de suikerbieten werden aangevoerd want dan werd de kantine ontruimd en was er geen plaats meer om zich te vermaken.

Correspondentieadres:

ttv Sorry