Voor de meeste teams geldt dat er nog twee wedstrijden zijn om te bepalen waar deze competitie zal eindigen, wat is er voor de verschillende teams nog mogelijk?

Sorry 1 heeft een klein wonder nodig om degradatie te voorkomen ben ik bang. De puntloze wedstrijd tegen Het Centrum is de genadeklap geweest voor Karel, Rob, Fons en Arnand.

Sorry 2 daarentegen heeft nog wel een kans om de champagne te mogen ontkurken. De voorsprong voor Ed, John, Johan en Martin is klein (met een wedstrijd meer gespeeld), maar als de concurrenten onderling tegen elkaar spelen is er wellicht nog iets mogelijk. Of gaan de 9 verliespunten tegen Hagero de mannen toch de das om doen?

Sorry 1 heeft een goede kans om de degradatie van vorig seizoen direct te pareren met promotie. Maximaal 7 punten uit de laatste 2 wedstrijden brengt Frank en Rene in veilige haven, maar eh, iets met beer, huid en schieten...

Voor Sorry 2 is het doek helaas al gevallen, degradatie naar de 4e klasse is reeds een feit voor Freek en Edwin.

Marcel en Andre draaien zeker geen slecht seizoen, echter blijft het wel opletten de laatste wedstrijd om niet verrast te worden door Shot in de strijd om degradatie.

Sorry 4, Merijn, Mark en Jeroen, kan niets meer bereiken deze competitie. Het kampioenschap is al behaald door Bernisse in deze poule en degraderen zal onze mannen ook niet gebeuren.

Ronald, Ton en Leonard (Sorry 5) zijn nog in een zware strijd verwikkeld met NTTC om te zorgen dat ze niet afzakken naar de 5e klasse. Elk punt kan belangrijk zijn hierbij.

Ook voor Sorry 6 blijft het knokken voor lijfsbehoud, maar een voorsprong van 3 punten (en een beter onderling resultaat) zou toch voldoende moeten kunnen zijn voor Joop, Loek en Kees.

Jan, Peter, Dick en Jo (Sorry 7) draaien een beter seizoen dan vorig jaar in de 5e klasse. Promotie zal er echter net niet in zitten dit jaar, wellicht volgend jaar?

Gaat de recente (en eerste) nederlaag van het seizoen, tegen nummer laatst Hellevoets Effect, roet in de kampioensaspiraties van Niels en Mark gooien? De concurrenten spelen volgende week tegen elkaar, maar ook onze boys van Sorry 8 spelen nog tegen huidig koploper Tavenu. Alles is dus nog mogelijk.

Sorry 9 koestert een voorsprong van 5 punten op nummer laatst Overschie, zodoende moet het mogelijk zijn voor Martin, Ruud en Daan om zich te handhaven na de promotie van vorig seizoen.

Bij Sorry 10 draait met name Jeffrey weer een prima competitie (7 uit 10) en overall werd ook de helft van de wedstrijden gewonnen (4 van de 8), helaas nog niet voldoende om bovenin mee te draaien. Keep the Faith! Arend, Paul, Yvar en Jefrey.