Afgelopen week hebben de laatste poulewedstrijden plaats gehad en nu is het tijd voor de finales.

Vanuit poule A heeft Rene zich ongeslagen geplaatst voor de halve finales. Zijn winst in de eerste week op Marcel maakte hem al de favoriet in de poule. En gezien het feit dat hij alleen in die partij een set heeft moeten afstaan kunnen we wel zeggen dat hij moeiteloos de overige winstpartijen heeft binnengehaald (21 punten in totaal). Door verdere afwezigheid van Marcel behaalde Leonard overigens de meeste overige punten (14) in deze poule. Een prestatie die niet onvermeld mag blijven!

In poule B maakte Frank zijn plaatsing als nummer 1 waar, ook hij bleef ongeslagen (21 punten). Al ging dat met meer moeite gepaard dan de cijfers wellicht laten zien, zo dwong Jeroen hem tot 5 sets en was de overwinning op Dick Vermaat ondanks de 3-0 stand een moeizame.

Poule C had de titelverdediger in zijn gelederen, Sven sloeg zich daar moeiteloos doorheen. Merijn en Andre wisten beiden weliswaar een set van hem te winnen, maar verder liet Sven het niet komen in zijn jacht op zijn 2e achtereenvolgende kampioenschap.

De op voorhand wellicht meest onvoorspelbare poule was die van poule D. De nummer 1 geplaatste Freek was net terug van vakantie en was het daarom dat hij de eerste avond 2 partijen nipt in 5 sets verloor? Of waren de als nummers 4 en 6 geplaatste tegenstanders (Mark en Ronald) gewoon goed opgewassen tegen zijn spel. Ronald verloor onderweg nog verrassend van Arnand, waardoor hij de onderlinge partij tegen Mark met 3-1 moest winnen om zich te plaatsen voor de halve finale. Zover liet Mark het echter niet komen en ook hij plaatste zich ongeslagen voor de halve finales.

Komende dinsdag vanaf ca. 20:30 zullen de halve finales (tegelijk) gespeeld worden. Aansluitend zal de strijd om de 3e en 4e plaats beslecht worden en vanaf 21:45 is het spektakel van de finale te bewonderen. Hopelijk onder grote belangstelling van de overige leden.
De prijsuitreiking en huldiging van ons kampioensteam (Sorry 1) zal vanaf ca. 22:30/22:45 in de bar plaatsvinden.